marți, 11 martie 2014

Sunt recunoscatoare liniei Paula's Choice :-)



Chiar daca imi fac singura cosmeticele, mi le fac din ce in ce mai bune tocmai datorita Paula's Choice. Am invatat sa evit iritantii (chiar daca, asa cum mai cititi pe blog, ma mai ating de ei din cand in cand pentru ca ... nu ma pot abtine sa nu testez diferite combinatii si scenarii sau produse cum ar fi sapunul). Am invatat sa ofer tenului un complex de ingrediente benefice, sa nu ma dau in laturi de la a folosi exfolianti chimici bine formulati, am invatat sa imi consider tenul sensibil, am invatat sa ma protejez de soare zi de zi (mai bine mai tarziu decat niciodata), am invatat sa folosesc retinolul in rutina zilnica, am invatat ca un cleanser nu trebuie neaparat sa faca super spuma pentru a fi eficient si, ca rezultat, tenul meu se simte mult mai bine acum, este mai luminos si mai curat (desi hormonii inca isi fac de cap, desi ma mai trezesc ca pun mana murdara pe fata si desi inca imi e greu sa ma abtin sa nu umblu la pustule :) )

Asa ca MULTUMESC Paula's Choice US, Paula's Choice Romania :)

p.s. sunt totalmente indragostita de serumul cu retinol Paula'S choice. Am consumat 2 mari si unul mic, si azi l-am inceput pe al 3-lea mare.

4 comentarii:

  1. Ah..si mie imi plac efectele, insa nu si textura. E prea siliconat pentru gustul meu, il folosesc de 2 ori pe saptamana, seara desi nu ma irit deloc de la el. Am avut versiunea travel, oare o mai gasesc? Am castigat-o la un concurs al Corinei :D

    Mie mi s-a pus pata pe crema de corp cu retinol de la PC, evident nu m-am putut abtine, am comandat-o de pe site-ul EU, am avut reducere de 20% + transport gratis in Romania

    Nu am stiut ca esti fan acest serum ;)
    Anca A

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Anca :)

      Ador texturile in silicon, sunt sper silky si elegante! chiar daca tenul poate luci, nu ma intereseaza acest aspect. Nu am avut niciodata un ten mat, fiind foarte foarte gras, asa ca il tolerez foarte bine, mai cu seama ca ma dau seara. Crema de corp cu retinol mi-ar face si mie cu ochiul, si as incerca-o si pe ten la o adica, dar dupa ce imi revin un pic, pentru ca am niste pustule care mi-au revenit in aceleasi locuri (barbie si obraz) pe care le tin acum sub tratamentul cu skinoren. iar daca crema imi va fi prea oclusiva, nu mi-ar prinde bine inca o pustula la ce am acum sub atac :))

      parca era pe site si mostra travel size, daca tin bine minte?

      Ștergere
  2. maaaaaaaaaaaaammmaaa mia ce blog frumos!!!!! am si eu o intrebare? as putea comanda ceva de la tine <)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Anonim,

      ma gasesti si pe Facebook, unde, teoretic, pot discuta "live" , si iti explic ce si cum

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.