miercuri, 12 martie 2014

REVIEW - Alverde Gesichtsöl Wildrose

Pentru numai 16 lei puteti cumpara din lantul DM un ulei marketat "pentru ten uscat" , parfumat cu trandafiri, si sa il folositi cu succes pe post de ulei pentru cuticule. E, ce-i drept, mai gras, nu se absoarbe rapid, dar pentru momentele de criza cand iesiti in frig sau cand mainile sunt neingrijite cred ca poate sa fie o optiune draguta.



Ingredientele sunt in poza de mai jos: ulei de jojoba, ulei de migdale dulci, ulei de samburi de piersica, ulei de maces, trigliceride cu lant mediu, extract de mar si parfumul de trandafiri (nu cred ca vorbim de pretiosul otto sau de absolut, ci de un mix care seamana cu trandafirii). Ca sa stati departe de iritanti pe ten , puteti sa ii puneti pe unghii ;)




Spor la cumparaturi! ;)

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Coco, pentru cele care nu stiu sa isi prepare singure un unguent/ulei/crema pentru cuticule, cred ca este o varianta excelenta si pretul e bun pentru 15 ml. chair e foarte frumos parfumata, mult prea puternic pentru ten, din pacate. Daca nu avea parfum era minunata pentru fata....

      personal am un unguent - tratament cu lanolina, glicerina si alte cateva bunatati, plus extract de galbenele si musetel, dar este destul de grasa si mirosul nu este cel mai frumos, Asa, tin si sticluta aceasta in geanta si , dupa ce o termin, refolosesc recipientul, care este chic! :)

      Ștergere
  2. Foarte tare, ar trebui sa studiez si eu mai bine rafturile din DM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am o pasiune pentru DM , mi se par asa, exotici :)) le stiu produsele pe de rost la raft, imi iau rar cate ceva dar sunt si momente cand imi dau in petec cu vreo crema cu iritanti :)))

      Ștergere
  3. Interesant si de tinut minte. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dap. din pacate nu am mai vazut alte uleiuri la DM-ul la care am fost eu (Promenada)

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.