joi, 20 martie 2014

Ce mi-am mai facut: CLINICAL INSTANT CALM ADVANCED REDNESS RELIEF dupe !

Awesome antioxidants & anti-irritants toner

Ei bine, DA! Un toner cu putine ingrediente, dar care , dupa prima folosire, deja imi place la nebunie. L-am folosit azi de dimineata in locul originalului de la Paula's Choice (pe care de fapt abia mi l-am cumparat), si sunt foarte incantata de efecte. Vroiam de mult sa imi fac un toner 100% water soluble (cel folosit pana acum cateva zile contine si ingrediente solubile in ulei, cum ar fi squalane, vitamina E, bisabolol, extract de galbenele, ubiquinone), asa ca azi de dimineata, in 15 minute, am incropit asa, pe genunchi, aceasta reteta.  Ce contine?  Iata :


Practic, o gramada de antiiritanti si antioxidanti, la procente destul de mari. Niacinamida, ca de obicai, la 5%. restul la procent aproape maxim sau, daca nu maxim, insemnat .

Textura este de gel, lichida si, pentru ca l-am facut in graba, cred ca maiare nevoie de o zi-doua sa ajunga la textura finala, datorita gumelor adaugate la final (nu amavut timp sa amestec pana la obtinerea unei solutii 100% omogene) asa ca unul din ingrediente, prezentat sub forma de gel, este dispersat nu foarte corect. Daca aveam suficient timp sa ma ocup de el, il lasam cateva ore si amestecam la intervale regulate. N-a fost sa fie. Oricum, nu se simte pe piele nimic ciudat, e suficient sa il agit un pic inainte de folosire.

Asa ca azi, de ziua fericirii, sunt fericita cu replica mea! :-)

7 comentarii:

  1. Simona, dupa postarea ta pe facebook, am asteptat sa vad si pe blog ce ingrediente ai folosit. Am asteptat sa vad daca 'detii in custodie' boerhavia diffusa root extract. Era singurul din lista tonerului de la PC ce mi-a atras usor atentia. Un toner simplu cu unele ingrediente usor mai greu de procurat. Eu am fost si sunt mare fan toner desi multe fete il considera neimportant.

    Singurul toner de la paula ce mi s-a parut mie ca merita banii este earth source. Cu toate celalalte am avut experiente neplacute: roseata, usturime, piscaturi. Pe acesta duplicat de tine de la PC l-am testat de vreo 2 ori, insuficient sa-mi spun o parere clara.

    Oricum felicitari....si multumesc ca-mi mai dai idei :))

    O zi usoara,
    Anca A

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, da , avem boerhavia :) mi-as fi dorit si sea whip, dar ia-l de unde nu-i!!! eu pana sa incep rutina cu PC nici nu foloseam toner, nu ii intelegeam rostul. acum e binevenit dupa curatarea tenului.

      eu m-am inteles bine cu tot ce am testat pana acum de la PC. Earth sourced - ce sa zic, de la Na Hyaluronate incolo e 1%. daca as arunca tot ce am water soluble prin casa la 0.25% sa zicem in apa, glicerina si 1% Na Hyaluronate, mi-ar iesi mega super ultra clinical advanced earth sourced toner :)

      Ștergere
    2. Da...te inteleg...majoritatea sunt sub 1%...eu m-am oprit la el pentru a e singurul cu care tenul meu nu s-a iritat, merge extrem de bine pe zonelele unde ma epilez si este un pic mai ieftin decat restul

      Voi incerca si eu un toner cand se termina acesta, sa vedem ce iese :D

      Big hug, Anca A

      Ștergere
    3. orice pentru o piele de zana ;)

      Ștergere
  2. Buna Sanziane, crezi ca ai putea "imparti" ci cu altii din bunatatile tale? Chiar imi doresc un toner buna insa grreu de gasit la noi!
    Multumesc pentru ca impartasesti cu noi atatea info utile pri intermediul blogului!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce il termin pe cel de la PC il iau pe acesta de la tine. Eu il folosesc in general dupa ce imi epilez mustata.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))ce dragut :)))
      eu il folosesc dupa iecare spalat, din abundenta, leave in. il ador.....

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.