miercuri, 26 decembrie 2012

Ce mi-am mai facut - serum cu niacinamide si galbenele



De craciun nu se putea sa nu fac cadouri handmade tuturor femeilor importante din familia mea. Me included, of course. Asa ca am pus mana pe creion, apoi pe manusi si ingredientel si iata-le. Cinci serumuri avand aceeasi compozitie incantatoare, create in principal pentru un ten gras, dar care se pot folosi si de catre un ten normal, mixt sau uscat - seara, ca tratament. Ce contin? Iata:


Water, Caprylic/Capric Tryglycerides, Niacinamide, Decamethylcyclopentasiloxane, Dimethicone , PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Sodium Polyacrylate,Cyclopentasiloxane, Trideceth-6, Propylene Glycol, Glycerin, Panthenol, Camellia Sinensis (green tea) leaf extract, Camellia Sinensis (white tea) leaf extract, Cyclopia Intermedia (honeybush) leaf extract, Ferulic Acid, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Calendula Officinalis extract,  Aloe Barbadensis leaf extract



Ingredientul "vedeta" este niacinamide sau nicotinamide sau vitamina B3, in proportie de 5%. Puteti citi mai multe despre acest ingredient urmand acest link. Se pare ca acest ingredient ajuta in problemele de depigmentare, imbunatateste aspectul liniilor fine, activeaza microcirculatia, creste nivelul de acizi grasi si de ceramide din piele. Se pare ca mai este de ajutor si in tratarea acneei si a petelor post acneice. Pare minunat, nu--i asa?

Pielea mea se simte foarte bine cu el, dar nu imi dau seama cat din starea mea de bine se datoreaza niacinamidei (am folosit de mai bine de o luna tonerul cu niacinamide 3%) sau combinatiei de produse pe care le folosesc in rutina zilnica (cel mai de pret pana acum fiind acidul salicilic). Dar voi continua sa folosesc crema cu textura gel-like, galbena datorita extractului de galbenele pe care il ador, si cu o textura minunata datorata siliconilor. Am destui umectanti (acid hialuronic, glicerina, pantenol, propylene glycol, aloe), ingrediente antioxidante si film forming (siliconii, polimerii, acid ferulic, extractul de ceai alb si vede), antiiritanti (aloe, alantoina), emolienti (siliconii, uleiul de cocos fractionat), ingrediente cell communicating (niacinamide).

L-am facut cadou cu drag si il folosesc cu si mai mare drag, pielea mea imi multumeste !


P. S. Combinatia acid ferulic - niacinamide este categoric castigatoare!!

10 comentarii:

  1. ce frumos! cand ajung prin Romania o sa te anunt, ca vreau si eu sa incerc macar un produs creat de tine. neaparat. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi hi :-) ce ma bucur de atentie :)) Sigur, daca ai chef sa susotim, te astept cu drag - ai mailul meu, ne auzim. DAR pana atunci ne vizitam online :)

      Ștergere
  2. Ce bine suna ! Nu cred ca as fi in stare sa-mi prepar singura. Imi place mult ce prepari tu.
    Eu am primit de la mos o cremuta Eucerin DermoPurifyer creme-gel si ma tot uit la ingrediente, daca sa o pun sau nu pe fata.
    Am un ten mixt, tendinta acneica, se irita usor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, ce cadou fain! Strasnica idee, pe cuvant!
    Si eu am mers pe handmade, dar m-am rezumat la fulare... ca la atata ma pricep...

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Am facut o pagina de Facebook si am postat acolo poze cu aproape tot ce am lucrat, ca as putea face si pe comanda. Iti las si linkul, daca vrei sa arunci o privire si sa-mi spui cum ti se par lucrusoarele.
      https://www.facebook.com/hainecrosetatedouamainidibace

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he , ce surpriza placuta ;) Multumesc frumos, Ruxi! Sa il folosesti cu drag si data viitoare cand mai vii mai facem o tura :)

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.