joi, 6 iunie 2013

Intarzieri, intarzieri.... dar nu pentru mult timp!

Dragele mele,

Am multe multe mesaje in inbox de la voi, insa problemele personale si incarcarea la job nu mi-au dat ragazul sa va raspund asa derapid precum mi-as fi dorit. Va rog sa aveti rabdare cu mine, raspunsul va veni.

Iar daca vreti sa fiti sigure ca nu ratez mesajul vostru, dati-mi un reply si intrebati-ma de sanatate :)) Sigur daca vad un mesaj nou va fi mai usor sa il gestionez in zilele viitoare, cand planuiesc sa va raspund intrebarilor :)

Intre timp, o veste minunata pentru mine: maine ar trebui sa intru in posesia unui ingredient cosmetic mult iubit de mine , ce mi-a schimbat viata tenul si fara de care nu concep sa ma aflu vreodata. Ghiciti care este?


4 comentarii:

  1. Salut Simona! Parca ai folosit BHA 9% acum ceva timp. Ai obtinut ceva rezultate, poate ne faci un review :)
    Deci vom vedea pe viitor un exfoliant BHA homemade?
    Anca A

    RăspundețiȘtergere
  2. Simona planuiesti sa produci un BHA acasa. Din cate stiu o sa fie tare dificil. Abia astept detalii.

    RăspundețiȘtergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.