luni, 25 februarie 2013

Review - Farmasi Original Nourishing Cuticle Oil






Azi am plecat in fuga de acasa si mi-am dat seama ca mi-am uitat minunatul meu ulei de cuticule acasa. Oh, bother! Am dat fuga la metrou sa vad ce pot gasi pentru  a imi ingriji cuticulele (abia curatate folosind gelul alcalin de la farmec, despre care v-am mai povestit aici). La Victoriei, la una din celebrele gherete cu cosmeticale, am gasit un ulei de cuticule de la Farmasi, producatorul turc. 10 lei, 2,5 ml. Oh, what the hell, I am in a good mood, hai sa il iau. Aveam cuticulele dureros de uscate, fie ce-o fi, imi zic. Si il iau fara sa ma uit pe eticheta.

Un tub dragut, seamana cu cele marca Sephora. Ma uit pe lista de ingrediente si vad asa:




Adica Parafina Lichida. Ok, nimic pretentios, deci. Insa, pentru 2.5 ml de produs sa dau 10 lei (si vorbim de parafina lichida, nu de altceva!), consider ca am facut o mare risipa. E drept, are consistenta unui ulei, se aplica usor si elegant, pensula este moale, cuticulele sunt protejate. Dar atat, la un pret de lux, as spune.





Apoi vad pe tub si site-ul producatorului, navighez acolo si citesc descrierea produsului:


Nourishing nail and cuticle care oil softens and beautifies the cuticles, and prolongs the life of manicure. With its vitamin content prevents nail breakage and cuticle deformations. With the use of brush-shaped applicator is extremely comfortable. Apply on cuticle during the day and apply on the nail and cuticle at nigt and message gently.

Clipa in care raman un pic socata. Ori am eu un alt produs, contrafacut, ori s-a schimbat formula si la noi a ajuns altceva?  Produsul pretinde ca are VITAMINE! Oh, wow! :). In rest, ca orice ingredient uleios oclusiv, isi face treaba. dar nu va lasati pacalite de asa un marketing de pretentios!

L-as mai cumpara? Never ever! Dar la urgenta a fost OK. ish. Recipientul nu se poate refolosi, pe masura ce se invarte din rotita veti observa ca nu se mai poate invarti in sens contrar. Asa ca eu ma voi reintoarce cu drag la sticluta mea cu pipeta, sau la cremuta de urgenta. Farmasi, din punctul meu de vedere, nu merita. Nu atunci cand imi pot face ORICAND o alternativa la 10 ml mult mai bogata in "nutrienti" si la un pret MULT mai mic decat cel al Avoplex Nail & Cuticle Oil, cu ingredientele de mai jos:

Persea Gratissima Oil (Avocado), Ethylhexyl Palmitate, Vitis Vinifera Seed Oil (Grape), Helianthus Annuus Seed Oil (Sunflower), Isopropyl Palmitate, Lecithin, Sesamum Indicum Seed Oil (Sesame), Capric/Caprylic Stearic Triglyceride, Aleurites Moluccana (Kukui Nut) Seed Oil, Tocotrienol, Alcohol, Glyceryl Stearate, Oleic Acid, Ascorbyl Palmitate (Vitamin C), Tocopherol, BHT, Methylparaben, Parfum/Fragrance, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Geraniol, Hexylcinnamal, Hydroxyisohexyl 3 Cyclohexene Carboxaldehyde, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methypropional, Limonene, Linalool.


6 comentarii:

  1. La produsele astea speciale pt. cuticule imi place mult ambalajul, e asa de practic.
    N-am niciunul, recunosc, folosesc ulei de migdale, sau o minicrema primita gratuit de pe iherb, sau AHA 10% pt. corp, sau crema de maini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, problema este ca nu merita, zic eu, daor 2,5 ml de produs, mai ales cand lista INCI nici macar nu e corecta. Acum cateva minute am descoperit ca acest ulei este ... parfumat :(. Asa ca le-am scris celor de la farmasi sa imi confirme lista de ingrediente.

      foarte urat din partea lor, sa pui pe piata un produs cu lista de ingrediente incompleta. Mai ales cand e foarte clar ca parafina lichida nu miroase dulceag, a citrice ..

      Mie imi plac foarte mult fie cremele solide, in care sa imi bag unghiuta (DA, e o placere bolnava :)) , fie pipetele de sticla (ma simt ca la salon la manichiura, cand incheie dana procesul cu ulei) sau alte tipuri de droppere :)

      Ștergere
  2. Folosesti ulei pentru cuticule in timpul zilei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o, da, zilnic de cateva ori - in principal dupa ce ma spal pe maini sau dupa contactul cu detergenti agresivi (la bucatarie, dupa ce frec cada etc)

      am cuticulele subtiri si lipite de unghii, cu tendinta de a se exfolia pana la sange daca nu le ingrijesc. in plus, de cand folosesc peelingul de la farmec simt nevoia sa le protejez mai des, pentr uca acela este un produs alcalin agresiv si iritant, pan ala urma :)

      Ștergere
  3. Daca vrei o alternativa gata-facuta de ulei pentru cuticule, poti sa incerci Regetis. In magazinele naturiste se gaseste, costa vreo 5 lei pentru 25ml :) E sticluta de plastic, gros si opac, cu picurator. Asa arata: http://www.farmaverde.ro/images/ulei_unghii_regetis_intareste_tis_farmaverde.jpg
    Din pacate nu mai am cutia, si doar pe ea era scrisa lista de ingrediente, dar iti zic sigur ca nu avea nici un iritant, nici macar parfum. Doar uleiuri vegetale, vitamine, anti-iritanti si alte chestii pe care nu mi le mai amintesc :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer..... nu ma incanta :) tot prea mult, si pare prea simplut.

      Ce fel de ulei decatina o fi, ca cel pe care il am eu e portocaliu intens, de la betacaroten?

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.