vineri, 8 februarie 2013

Cititorii ne scriu...

...si noi raspundem extrem de incet si anevoios!

De ce ? Pentru ca am un inbox plin ochi si nu mai reusesc sa tin pasul. Asa ca va cer in avans scuze si va rog sa insistati cu mesajele voastre! Nu ma supar daca ma mai intrebati de sanatate si de ce nu v-am raspuns la mesaj - dati reply to all la ultimul mesaj, ca sa imi amintesc si eu firul discutiei!

Am atatea de facut toata ziua (la munca si cu cea mica) incat nu mai reusesc sa tin pasul si mi-ar face placere sa raspund tututor intrebarilor... doar ca se intampla ca nu mai reusesc, sa uit, sa ma iau cu altceva si uite-asa trece ziua.

Deci, bateti-ma la cap ! Nu ma supar, chiar va rog :)


Un comentariu:

  1. Ai primit un Liebster Award la mine pe blog. Vrand-nevrand, ca asa-s regulile :)
    http://freshdeco.wordpress.com/2013/02/12/am-primit-un-liebster-award-now-what/

    RăspundețiȘtergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.