miercuri, 3 iulie 2013

Ce mi-am mai facut: "Summer. Le parfum."






Prima mea incercare "reala" in a imi face un parfum. Cu note citrice si balsamice, un pic de vanilie si iasomie, dulceata mimozelor si a teilor, sta acum la macerat , gata sa fie filtrat in cateva saptamani. Nu prea multe, sper eu.

E varatic, fresh si "spirit lifting" pentru mine. Ador Shalimar-ul lui Guerlain si notele citrice de la inceput. Ador combinatia de citrice "dupa ochi" din parfumul meu de vara. Sa vedem cum se intrepatrund miresmele in timp.

Voi ce parfumuri preferati? Ati incercat sa va faceti propriul parfum?

p.s. am folosit in compozitie doar uleiuri esentiale, absolute, alcool de cereale si hidrolat (apa de flori). ce aveam prin casa, cumparat in mod special pentru aceasta activitate acum multa vreme, de care , din pacate, nu am avut timp pana azi :))

8 comentarii:

  1. Salut Simona,

    si eu vreau sa-mi fac propriul parfum. De unde se poate cumpara alcool de cereale?

    Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Anca !

      Eu l-am cumparat de la Mega Image, raionul de bauturi :) Acum un an era cam 30 de lei 500ml, si ma simteam un pic ca betivul de la colt care isi cumpara spirt sa il filtreze prin paine :))))))

      Ștergere
    2. :)) Hai ca esti simpatica!
      Daca ai mirosi un parfum crezi ca ai putea sa faci o replica proprie? Intreb de curiozitate. Mie mi-ar placea sa-mi fac propiul parfum doar pentru ca sunt in cautarea mirosul perfect de frezie...inca n-am gasit nimic multumitor. Pentru asa ceva cred ca as incerca.

      Ștergere
    3. Well... din pacate nu am nas de parfumier... si arta parfumului e atat de complicata, ca nu indraznesc sa sper la mai mult. Aici am mers pe inspiratie si preferinte.din fericire, a iesit ceva ce imi place, dar se putea sa fi dat gres amarnic :))



      FRezii, florile mele de suflet :)

      Ștergere
    4. Vreo idee de parfum cu aroma de frezie? :D

      Ștergere
    5. Pf.. Nici una... daca exista, as vrea sa stiu si eu :))

      Am un parfum cosmetic care cica se numeste asa, dar nu e identic cu frezia , asa cum o stim noi, E un floral pudrat, placut, dar ... departe de frezii :)

      Ștergere
  2. Cu mica exceptie a mimozelor, suna demential! :)
    Sa-l folosesti cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca mimozele merg minunat in amestec !! asta e doar pentru mine, dar data viitoare cand ne mai vedem, iti aduc sa il mirosi . Estimez ca o luna (minim) o sa il las la "patruns" :)

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.