miercuri, 15 mai 2013

Blind Review - Concurs 2

Ei bine, iată şi surpriza, dragele mele! Un concurs aşa, după vacanţă! Sper să vă bucure şi să vă ambiţioneze!

Mai jos aveţi o listă de ingrediente în format APROAPE INCI. De ce spun acest lucru? Asta va trebui să îmi spuneţi voi!  Face parte din concurs şi voi desemna câştigătoarele NUMAI din lista celor care au specificat şi ce nu este în regulă cu lista de ingrediente.

Aşa cum ştiţi de la primul concurs, există nişte reguli de urmat. S-au modificat faţă de primul concurs astfel: îmi trimiteţi EXCLUSIV PE MAIL analiza voastră. Postările pe bloguri le veţi putea face, dacă doriţi, evident, după încheierea perioadelor de înscriere. Astfel evităm orice dubiu asupra surselor de inspiraţie şi .... ei bine, e mai amuzant să aşteptăm să vedem care au fost toate răspunsurile.

Aşa că iată mai jos regulamentul revăzut şi adăugit:

Se dă lista INCI de mai jos. Treaba voastră este să:

1. scrieţi un articol despre acest produs, în care trebuie să spuneţi ce credeţi că este, ce ar putea să facă, cine îl poate folosi şi cum, analiza ingredientelor - pe scurt tot ce se poate scrie despre un produs într-un "blind review". Criteriu foarte important în alegerea participantelor în finală: de ce APROAPE INCI? Acest articol îmi va fi trimis pe eMail la adresa de mai jos.


2. Vineri 24 mai , ora 24:00, declar concursul încheiat. După care începe jurizarea. Persoana care este cel mai aproape de adevăr şi care reuşeşte şi să redacteze cel mai complet şi frumos articol - atenţie, trebuie să îndepliniţi şi condiţia legată de lista INCI va fi declarată câştigătoare şi va primi de la mine drept premiu fix acel produs.

4. Dacă veţi dori să scrieţi pe blog sau pe mail un review al produsului după ce l-aţi şi testat, ar fi un bonus, dar nu e obligatoriu. Desigur, mi-ar plăcea să aflu şi care este impresia voastră o dată produsul încercat. Ca şi regulă de bază, v-aş ruga să nu spuneţi că este un produs prost pentru că nu se potriveşte tipului vostru de ten. Puteţi câştiga un produs pentru ten uscat şi voi să aveţi un ten gras. Asta nu înseamnă decât că produsul nu vi se potriveşte, atât.



La finalul concursului voi publica blind review-urile trimise pe eMail, şi după câteva zile (probabil o săptămână, dar va fi în funcţie de ce se întâmplă în viaţa reală) o să vă anunţ şi câştigătoarea.

Să nu uit: dacă avem egalitate, recurgem la dl. Random.org pentru extragere.

Ce v-aş ruga - să fiţi abonate la blog, pentru a primi mailul de informare a apariţiei articolului cu review-urile. Aştept câştigătoarea să mă contacteze pe eMail în decursul a 3 zile de la premiere. Dacă nu mă contactează în acest interval, mergem la locul 2 şi aşa mai departe. Dacă câştigătoarea Random.org nu mă contactează, atunci extragem din noi din restul participantelor la random.

Dacă aveţi nelămuriri sau alte întrebări legate de concurs, vă aştept cu un comentariu. Nu avem ca şi condiţii like & share, aşa că a face cunoscut concursul rămâne doar la latitudinea voastră. Pentru mine este mai plăcut să văd review-urile interesante şi creative .

Să nu uit. Aveţi voie (şi chiar vă rog) să folosiţi motoarele de căutare pentru a găsi informaţii despre ingrediente. Şi, rogu-vă, dacă scrieţi desăre ceva găsit într-un alt site sau articol, publicaţi şi referinţa (adica link către site-ul respectiv, documentul şi pagina şi aşa mai departe). Ca la şcoală.

Sunteţi gata? Declar primul concurs! Rezumatul mai jos:

  • durata concursului: începând de miercuri, 15 mai 2013 până vineri, 31 mai 2013, miezul nopţii (24:00 GMT+2, ca să nu fie confuzii)
  • review-urile se trimit pe mail la sanzienesimatraguna (@) gmail (.) com, cu subiectul BLIND REVIEW - CONCURS 2. Vă rog să respectaţi cu stricteţe această cerinţă, pentru a nu pierde mesajul vostru în noianul de emailuri primite zilnic.
  • review-urile trebuie să fie de tip articol pe email
  • va fi un singur câştigător, ales de mine pe baza review-ului trimis. Nu mă mai angajez să termin review-urile in 3 zile pentru că mi-am dat seama că, din motive independente de mine, se întâmplă să nu respect acest termen.
  • dacă nu voi fi contactată de acesta în termen de 3 zile de la premiere, premiul se acordă următorului concurent şamd.
Aşadar .... la concurs!

5 comentarii:

  1. Ce emotii am pana publici raspunsul! :D ti-am trimis si eu mail. Sper ca nu te-ai oripilat prea tare de prostiile scrise de mine! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)

      Ai fost prima participante, felicitări!

      Nu rad niciodată de vreun răspuns, iar dacă nu este corect sau perfect, asta nu înseamnă decât ca mai învățăm ceva :)

      Felicitări pt curaj si mai astept si alte fete!

      Ștergere
  2. Uf, ce ma omori cu deadline-urile astea asa din scurt. Abia am venit din practica alartaieri, am dat un examen ieri, mai am unul joi si deci singura fereastra ar fi joi seara ca sa ma pot inscrie la concurs. Wish me luck! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei :-) concursul a intrat in vigoare ... miercurea trecuta, parca :)

      Dar , la cererea cititorilor, mai prelungesc cu o saptamana :D

      Ștergere
    2. Pai miercurea trecuta eram in varful muntelui in practica :)) E semnal full pe varful Cozia ca e releul langa, dar e mai greu sa te cari cu laptopul :))

      Inca o data, multumesc!

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.