miercuri, 30 aprilie 2014

Ce mai testez - RESIST Retinol Skin Smoothing Body Treatment with Antioxidants

Da, este el! RESIST Retinol Skin Smoothing Body Treatment with Antioxidants



Nu, nu il testez pe corp, asa cum scrie pe produs! L-am luat in teste pentru ten, in locul serumului cu retinol pe care il foloseam in mod obisnuit. Este destul de vascoasa crema, placuta la atingere si miros, se simte o idee cam grasa pe tenul meu si asa foarte gras, dar nu am remarcat sa imi apara pustule de la ea (si o folosesc de circa o saptamana, sera de seara). A mers de minune mai ales dupa exfolierea mai "agresiva" cu acizi, cand tenul pare ca se usuca putin si se exfoliaza, am inclus crema ca ultim pas in layeringul de seara: cleanser cremos, toner, exfolianti (AHA+ BHA) si Skinoren, daca e cazul, hidratare light si apoi acest tratament cu retinol.

Nu va uitati la pret, ci la ambalaj - 100ml airless (in fine!!!! vreau sa fie toate produsele lor airless!). Pentru un ten uscat s-ar putea sa fie mana cereasca, pentru un ten normal si / sau gras se va simti poate cam emolient si lucios. Dar il dati seara, puneti capul pe perna, nu va studiaza nimeni. 

Eu zic sa profitati ca e la reducere :) 

3 comentarii:

  1. Salut Simona, eu deja l-am cumparat....am avut reducere de 20% ( parca) + transport gratuit de pe PC EU. Mi-am luat si BHA tot pentru corp. In schimb il folosesc si pe ten in anumite zile in care folosesc serum cu vitamina C + serum uleios facut de mine dupa reteta ta de 'ulei uscat' + aceasta crema cu retinol. Am ales-o pentru ca vroiam sa ii ia locul unei creme hidratante si era singura disponibila la mine in casa fara niacinamide. Sunt zile, inainte si dupa BHA 9% in care nu vreau nicio exfoliere. Si nici nu vreau sa combin vitamina C cu alte forme sau cu niacinamide. Si combinatia e perfecta...si evident pentru corp are nota 10 din partea mea Anca A

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu pentru corp nu ma indus sa o folosesc, sincer iti spun! :-) asa ca pentru ten e perfecta seara cand simt ca e nevoie de ceva TLC!

      am acum in teste si niste mostre de AHA 7% + 2% hidroquinone, pentru petele mele de dupa sarcina, si pentru ca si aici am ceva exfoliant in formula, produsul merge cu atat mai bine la final!

      in rest- toate bune si frumoase! Ce sa-i faci, daca retinolul pt home crafters e la pret prohibitiv :)))) ne bucuram de cremele de corp si pentru ten (si noroc ca am gasit una care sa nu fie groasa ca untul si ultra comedogena!!)

      Ștergere
    2. Da Simona, nu ma bag la exfolianti, creme cu retinol si protectie solara. Si eu am 7 mostre de aha 7% cu hidroq si am testat si hidroq cu bha pentru o pata, dar cred ca nu e de la soara. A disparut doar cu acizi. Nu sunt adepta cremelor date pe corp, insa aceasta sigur nu-mi va lipsi ;)

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.